Utsatt årmøte, ny dato satt

Utsatt Årsmøte 2020 – Ny dato satt

Publisert: 07.07.2020

Oslo politiforening skulle hatt årsmøte 10 mars i år men grunnet Coronasituasjonen ble møtet utsatt, med formål om å gjennomføre det så raskt det lot seg gjøre, med oppmøte eller via andre kanaler. Sittende styre vedtok å forlenge vervene til de som var på valg i påvente av ny dato. I juni sendte styret ut mail til medlemmene med forespørsel om samtykke til å gjennomføre årsmøtet som delegatmodel i år og en avstemming via sms. Tenkt model var via TEAMS og delegater ble fordelt etter størrelse på enhetene, uttaket var etter landsmøtemodel og PF sentralt bisto med dette. Spørsmålet krevde 2/3 dels flertall blandt de som avga stemme. 93 % av de som svarte sa ja.

Ny dato for årsmøte blir 18 august, delegasjonene får info om oppsett og detaljer tilsendt. Andre medlemmer som ønsker å følge med under årsmøtet vil kunne se livesteaming via vår Facebookside. Saksunderlaget er det samme som ble tilsendt til møtet som skulle vært i mars.