Samling for ledermedlemmer i OPF

Er du ledermedlem i OPF? Møt opp i parolesalen 3.november for faglig påfyll om ledelse og dagsaktuelle problemstillinger

Publisert: 18.10.2017

OPF inviterer til samling for ledermedlemmer i OPF fredag 3.november fra kl 0900 – 1230 i parolesalen på politihuset i Oslo. Målgruppen er ledere på nivå 4 og oppover.

Program:

Kl 0900:     Kristin Aga, leder OPF – velkommen og informasjon fra OPF

Kl 0930:     Lars Reiersen, leder PF politilederne –  Aktuelle tema for ledere sentralt, forventninger til lederrollen, Politireformen – hva nå?

Kl 1000:      Marie Benedicte Bjørnland, sjef PST – Ledelse i spenningsfeltet mellom politikk og praksis

Kl 1130:     Tor Paulsen, leder av lederutvalget OPF – Informasjon om lederutvalget i OPF samt valg av nytt lederutvalg

Kl 1145:     Mingling og lunsj

For påmelding:

Gå inn på pf.no og logg dere på «minside» (har du glemt medlemsnummer/passord går du inn her. Velg kurs «kurs og møter» og så «ledersamling». Frist for påmelding onsdag 1.november.

Håper dere tar dere tid i en hektisk hverdag til faglig påfyll og samvær med andre gode kollegar.

Vel møtt!