Likestilling- og mangfoldsutvalget søker engasjerte medlemmer

Publisert: 24.08.2016

Informasjon fra likestillings- og mangfoldskontakt Kari Anne Kristiansen:

Vil du være med og bidra til en åpen og inkluderende kultur i Oslo Politidistrikt? En kultur hvor ansatte føler seg respektert og har like muligheter? Da er vervet som medlem av likestilling- og mangfoldsutvalget noe for deg! Utvalget er et resultat av vedtak på årsmøtet i 2016.

Gruppas første oppgave blir å finne ut i fellesskap hvordan vi ønsker å jobbe.  Jeg vil sørge for faglig påfyll slik at vi får et best mulig utgangspunkt for arbeidet. Vervet er i tillegg til vanlig din vanlige jobb. Tiden du legger ned er mye opp til deg selv og egen arbeidssituasjon. Jeg arrangerer møter 2-4 ganger i året eller ved behov. Hovedavtalen gir mulighet til å søke om fri for å delta på møter eller gjøre annet arbeid relatert til vervet. Jeg håper å få satt sammen en mangfoldig gruppe med stor spredning i alder, kjønn, seksuell legning som er godt representert fra mange ulike avdelinger i Oslo.

Hvis dette er noe du kunne tenke deg, send mail til: ka.kristiansen@politiet.no innen 10.september Hvis du har spørsmål eller ønsker mer informasjon kan du sende meg en mail eller ringe. Håper å høre fra deg!