Vel blåst!

Årsmøte 2017 gikk av stablen 8.mars. Les oppsummering og se bilder her

Publisert: 09.03.2017

Årsmøtet i Oslo politiforening ble avholdt i Parolesalen på politihuset 8.mars 2017 kl 1300. Det var omlag 200 medlemmer som hadde funnet veien til årsmøtet.

Statsråd Per-Willy Amundsen måtte melde frafall i siste liten grunnet spørretime på Stortinget. I hans fravær møtte Statssekretær Thor Sættem og hilste årsmøtet. Politimester Hans Sverre Sjøvold, Sjef Økokrim Trond Schea og Forbundsleder Sigve Bolstad hilste alle årsmøtet.

Årsmøtet behandlet så årsmeldingen og det ble gode engasjerte innlegg fra talerstolen fra både medlemmer og tillitsvalgte.

Det ble gjennomført valg. Joakim Dyrdal ble valgt til nestleder fra 2017-2018. Andrea Mandt ble gjenvalgt til Sekretær fra 2017-2019. Kristin Akerholt, Annie Jalloh og Magnus Kock ble valgt til styret fra 2017-2019. Tore Hellebust ble valgt til 3.vara til styret. Det ble også valgt medlemmer til flere utvalg.

Eirik Wilmann takket av som nesteleder i OPF og ble hedret med velfortjent ros for det gode arbeidet han har lagt ned for fellesskapet i OPF.

Protokoll for årsmøtet blir sendt ut til alle medlemmer når denne foreligger.